Temple Of Pirates II
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Tales Of Pirates II Private Server
 
HomeSearchLatest imagesRegisterLog in

 

 Queja Respecto Aun Staff HD RED

Go down 
3 posters
AuthorMessage
leudylb

leudylb


Posts : 13
Join date : 2015-07-10

Queja Respecto Aun Staff HD RED Empty
PostSubject: Queja Respecto Aun Staff HD RED   Queja Respecto Aun Staff HD RED EmptyFri Jul 10, 2015 8:32 pm

Quiere Decir que en el foro hay una regla que dice que no puedo pelear vocalmente con Matsurade ya que el se burlo de mis fallos al ponerle slot ami Arma ala cual le respondi muy lejos de Red y noseeee como ... el Staff Hd Red me mutea estan muy pero muy lejos de nuestra conversacion ya que no fue ni por world... siimplemten no vi en el foro la regla que dice peleas con matsurade y se te mutea att: Apostle  ... muchas gracias por el server esta muy bueno....... Por Cierto podria Decirle que no soy yo quien deveria mostrar el server alos nuevos y ayudarlos para que no se vallan del sevrer ya que el esta siemrpe y solo se la pasa sentado en argent ft y los nuevos preguntando... gracias y espero que mis palabras sean leidas
Back to top Go down
[HD]Red




Posts : 2
Join date : 2015-07-10

Queja Respecto Aun Staff HD RED Empty
PostSubject: Re: Queja Respecto Aun Staff HD RED   Queja Respecto Aun Staff HD RED EmptyFri Jul 10, 2015 8:43 pm

Some ppls said that you are telling every one lies.You said that every one join aegis HD Red give him a DE Wep.And that's not true.They farm by there own.+ You told Matsadura that's he's my Banker and you start bothering him.I warrned you many time but you ignore me.i had no choise except mutting you.So stop your drama and excuse.Thanks!
Back to top Go down
leudylb

leudylb


Posts : 13
Join date : 2015-07-10

Queja Respecto Aun Staff HD RED Empty
PostSubject: Re: Queja Respecto Aun Staff HD RED   Queja Respecto Aun Staff HD RED EmptyFri Jul 10, 2015 8:48 pm

Queja Respecto Aun Staff HD RED Wer11 por cierto no soy la ami pero asi es que el se pasa el dia
Back to top Go down
leudylb

leudylb


Posts : 13
Join date : 2015-07-10

Queja Respecto Aun Staff HD RED Empty
PostSubject: Re: Queja Respecto Aun Staff HD RED   Queja Respecto Aun Staff HD RED EmptyFri Jul 10, 2015 8:52 pm

me di cuenta que eras Red por el simple echo de que me muteaste por pelear con matsurada no me muteaste por esa razon que dices mentiroso... siMar sabe que eres matsa dile como te burlabas de mi porque fallaban mis sockets y hay me muteaste cuando te respondi
Back to top Go down
[HD]Red




Posts : 2
Join date : 2015-07-10

Queja Respecto Aun Staff HD RED Empty
PostSubject: Re: Queja Respecto Aun Staff HD RED   Queja Respecto Aun Staff HD RED EmptyFri Jul 10, 2015 8:57 pm

btw, i muted you for 10min to calmdown , don't think i've unmuted you cuz of this post.
Back to top Go down
Matsadura

Matsadura


Posts : 31
Join date : 2015-05-17
Age : 26
Location : Morocco

Queja Respecto Aun Staff HD RED Empty
PostSubject: Re: Queja Respecto Aun Staff HD RED   Queja Respecto Aun Staff HD RED EmptyFri Jul 10, 2015 9:00 pm

o.o all this drama? wow ! the HD has nothing to do btw us man and i didn't made you as a joke coz you failed many times that's chilldish don't you think?i was just kidding but you start saying things about HD so i reported
Back to top Go down
Sponsored content





Queja Respecto Aun Staff HD RED Empty
PostSubject: Re: Queja Respecto Aun Staff HD RED   Queja Respecto Aun Staff HD RED Empty

Back to top Go down
 
Queja Respecto Aun Staff HD RED
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Temple Of Pirates II :: Temple Of Pirates II :: Questions & Requests-
Jump to: